Atenem Urgències. Més de 30 añys al teu costat.

Truca'ns i reserva la teva cita amb el nostres equip d'experts. Segur que podem ajudar-te.

PRIMERA CITA GRATIS

TRUCA'NS 937 722 141

Gaudeix de la màxima seguretat en la nostra clínica

A la nostra Clínica ART DENTAL t'oferim un servei integral en tractaments dentals, amb les millors instal·lacions i l'última tecnologia. Més de 30 anys al servei dels nostres pacients.

• La teva cita abans de 48
  • Sense esperes, màxima puntualitat
  • Aparcament gratuït . Zona taronja.
  • Equip professional i expert
  • Som una Clínica familiar.
  • Tracte especial per atendre a tothom.
  • Atenem Urgències
  • Amb la garantía de la nostra experiència.

A la nostra Clínica Art Dental t'oferim

Primera cita gratis

Més de 30 anys d'experiència

Plans de finançament

Atenció personalitzada

El nostre Equip

Dra. Viviana Pelagatti

Dra. Romina Scalcione

Hem augmentat a la nostra clínica les mesures de seguretat establertes pel Govern

Per a tu, per la teva seguretat, per la de tots. Desinfecció amb llum germicida Ultravioleta UV-C

Utilitzem mètodes de protecció de barrera com a ulleres, màscara i roba protectora per a evitar el contagi en sentit bilateral.

Prenem mesures extremes de desinfecció, higiene i esterilització de tots els nostres equips i instal·lacions.

Desinfectem superfícies de treball i de l'aire després de la visita de cadascun dels nostres pacients. amb llum germicida Ultravioleta UV

Ha de mantenir una distància de com a mínim 2 metres, i acudir de manera individual, sense acompanyants.

A tots els nostres pacients se'ls farà un questionari mèdic previ a l'atenció odontològica

Abans d'iniciar el tractament el pacient haurà d'utilitzar un col·lutori durant 30 segons a fi de disminuir la càrrega viral.

Sigues responsable, evita el contagi

Desinfecció per

llum germicida Ultravioleta UV

Recomanacions a l'interior de la clínica

• El pacient s'ha de treure polseres, collarets o pendents, a l'haver-se demostrat que el coronavirus es queda sobre superfícies metàl·liques durant dies.
  • Ha d'arribar a l'hora pactada (no molt abans per evitar esperes innecessàries).
  • Ha de saber que, a l'arribar a la clínica se li donarà una sèrie d'instruccions i se li demanarà que es fregui les mans amb un gel hidroalcohòlic durant 20 segons.
  • Tapar-se el nas i boca amb la part interior de l'braç o amb un mocador d'un sol ús al tossir o esternudar, utilitzar mascareta en tot moment.
  • Evitar portar-se les mans a la cara (ulls, nas, boca).
  • Evitar el contacte de la mà / petó i substituir-lo per una salutació verbal.
  • Ha de conèixer que, en l'hipotètic cas de creuar-se amb un altre pacient a la consulta, ha de mantenir una distància de com a mínim 2 metres.
  • L'ús d'uniforme clínic només es permet dins de les instal·lacions.
  • L'ingrés i sortida ha de ser amb roba d'ús personal.
  • Ha de ser informat de la conveniència d'abonar preferentment amb targeta i no en efectiu (menor probabilitat de contaminació viral).

Demana la teva cita ara, i sigues el primer a recuperar el somriure

COMPLETA LES TEVES DADES